Close Menu
  • Polska
  • Lokalne
  • Świat
  • Polityka
  • Ekonomia
  • Nauka
  • Sport
  • Zdrowie
  • Klimat
  • Trendy
  • Komunikat prasowy
Facebook X (Twitter) Instagram
Historie Internetowe
Facebook X (Twitter) Instagram
Banai
Subskrybuj
[gtranslate]
  • Polska
  • Lokalne
  • Świat
  • Polityka
  • Ekonomia
  • Nauka
  • Sport
  • Zdrowie
  • Klimat
  • Trendy
  • Komunikat prasowy
Ekonomia

C&A kończy współpracę z platformami online. Oto co się zmieni

Przez Pokój Prasowy29 stycznia, 20242 min odczytu

C&A działa w Polsce od lat i zdążyło zebrać wokół siebie sporo stałych klientów. Sieć należy do szwajcarskiego holdingu COFRA i jest kontrolowana przez rodzinę Brenninkmeijer. Choć dziś na rynku ma się bardzo dobrze i dysponuje około 1050 sklepami, to produkty nie wszędzie sprzedają się z tak samo dużym powodzeniem. Z tego powodu zapowiedziano koniec współpracy z ważnymi platformami online.

C&A rezygnuje ze sprzedaży na platformach online

Klienci już niebawem zauważą, że produktów C&A nie znajdą na tak popularnych platformach online jak Zalando, Amazon czy Wehkamp. Z ostatnią z nich marka była związana wyjątkowo długo, bo aż od 2008 roku. Z pozostałymi współpracowała od roku 2022. Niestety dziś okazuje się, że to się już nie opłaca.

Znane platformy online miały pomóc przyciągnąć nowych klientów, tak się niestety nie do końca stało. Po wykonaniu obszernych analiz na jaw wyszło, że działania rynkowe rzeczywiście przyniosły wyższą sprzedaż, ale nie oczekiwane marże. Firma oczekiwała, że klienci Amazona, później zostaną przyciągnięci bezpośrednio do sklepów internetowych lub stacjonarnych C&A, te prognozy się nie spełniły.

Co zamiast współpracy z platformami online? C&A ma plan

Aktualnie sieć C&A stawia na program lojalnościowy. To on ma odgrywać najważniejszą rolę. Firma chce koncentrować się głównie na wzmacnianiu swoich wewnętrznych kanałów sprzedaży. Wspomniany program nosi nazwę „C&A dla Ciebie” i został uruchomiony już rok temu. Teraz firma będzie go promować jeszcze bardziej. Dzięki niemu klienci mają dostęp do najnowszych okazji oraz stają się częścią rosnącej społeczności marki.

Do programu można dołączyć m.in. za pośrednictwem strony internetowej sklepu. Konieczne jest wypełnienie formularza i podanie adresu e-mail. Proces jest bardzo szybki.

„Program został pomyślnie uruchomiony i objął prawie cztery miliony członków w całej Europie, dlatego mocno wierzymy w przyszłą trajektorię wzrostu. Jesteśmy przekonani, że mamy potencjał do modernizacji, uproszczenia i rozwoju naszego cyfrowego biznesu” – wyjaśniał dyrektor ds. cyfryzacji i transformacji C&A, Wim Blaauw.

Czytaj Dalej

Netflix prosi o aktualizację danych. Zanim klikniesz, sprawdź nadawcę

Za mało wełny w wełnianych marynarkach i spodniach. Lord i Lavard ukarane

„Owocowe czwartki? Wolałabym podwyżkę”. Firmy jedno, pracownicy drugie

Sieci handlowe nie biorą jeńców. Po co cała ta „wojna” Lidla i Biedronki?

Umowy-zlecenie zostaną ozusowane. Będziemy mniej zarabiać na rękę

20 dol. na godzinę. Pracownicy McDonald’s mówią, że to kwestia uczciwości

Inflacja bazowa w dół. NBP przedstawił dane

Była wiceminister pracy o podniesieniu wieku emerytalnego. „Standardem 67 lat”

Auchan nie jest już najtańszym sklepem w Polsce. Jest nowy lider

Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
  • Home
  • Buy Now
© 2025 Banai. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.