Close Menu
  • Polska
  • Lokalne
  • Świat
  • Polityka
  • Ekonomia
  • Nauka
  • Sport
  • Zdrowie
  • Klimat
  • Trendy
  • Komunikat prasowy
Facebook X (Twitter) Instagram
Historie Internetowe
Facebook X (Twitter) Instagram
Banai
Subskrybuj
[gtranslate]
  • Polska
  • Lokalne
  • Świat
  • Polityka
  • Ekonomia
  • Nauka
  • Sport
  • Zdrowie
  • Klimat
  • Trendy
  • Komunikat prasowy
Ekonomia

Popeyes uruchomił aplikację i stworzył nową kanapkę. Kupisz ją tylko w jeden sposób

Przez Pokój Prasowy5 kwietnia, 20242 min odczytu

Klienci amerykańskiej restauracji fast food Popeyes mogą już korzystać z aplikacji mobilnej sieci. Każdy, kto zdecyduje się ją zainstalować i dokona rejestracji, będzie miał szansę na spróbowanie nowej kanapki. Ta oferowana jest tylko wybranym osobą i ma być formą docenienia lojalnych użytkowników.

Popeyes sprzedaje nową kanapkę

Nowość w Popeyes to Supreme Chicken Sandwich. Mowa tu o połączeniu dwóch produktów – kanapki Chicken Sandwich i frytek Supreme Fries. W środku maślanej bułki brioszki znajdziemy ociekający sos serowy, świeży szczypiorek, chrupiącą pierś z kurczaka, sos majonezowy i marynowane ogórki.

To wszystko w ramach specjalnej akcji, która ma pomóc w promowaniu nowej aplikacji. Kanapka jest częścią oferty limitowanej, więc po czasie może zniknąć z menu. Kanapka jest dostępna w wersji classic, spicy, a także solo i w zestawach.

Nowość jest też odpowiedzią na wymagania i oczekiwania klientom, którzy już zaufali sieci. „Od pierwszego dnia, kiedy pojawiliśmy się w Polsce, uważnie czytamy wszystkie komentarze i opinie naszych gości w mediach społecznościowych. Kultowa kanapka Chicken Sandwich i frytki Supreme Fries pojawiały się w topce najbardziej oczekiwanych produktów, więc do tego połączenia po prostu musiało dojść. Wraz z launchem kanapki Supreme Chicken Sandwich rozpoczynamy też oficjalne działanie aplikacji mobilnej, dając naszym gościom kolejne ułatwienie do składania zamówień – na miejscu w naszych restauracjach, za to bez kolejek. Niebawem rozwiniemy jej kolejne funkcjonalności” – mówił dla mediów Jakub Aleksandrowicz, Marketing Director w Popeyes.

Nie masz aplikacji, nie dostaniesz Supreme Chicken Sandwich

Klienci Popeyes muszą pamiętać, że tylko jeśli sami skorzystają z aplikacji, skosztują nowości. Jak będzie w przypadku innych wchodzących do menu produktów? Na ten moment nie wiadomo. Można jednak podejrzewać, że sieć zacznie przygotowywać specjalne oferty czy kupony tylko dla użytkowników. Prędzej czy później korzystanie z aplikacji, stanie się bardzo opłacalne.

Kampania promująca nową kanapkę nawiązuje do popularnych limitowanych dropów marek streetwearowych i prowadzona jest online, w tym w social mediach. Kreacje przygotował zespół marketingowy (Rex Concepts CEE).

Czytaj Dalej

Netflix prosi o aktualizację danych. Zanim klikniesz, sprawdź nadawcę

Za mało wełny w wełnianych marynarkach i spodniach. Lord i Lavard ukarane

„Owocowe czwartki? Wolałabym podwyżkę”. Firmy jedno, pracownicy drugie

Sieci handlowe nie biorą jeńców. Po co cała ta „wojna” Lidla i Biedronki?

Umowy-zlecenie zostaną ozusowane. Będziemy mniej zarabiać na rękę

20 dol. na godzinę. Pracownicy McDonald’s mówią, że to kwestia uczciwości

Inflacja bazowa w dół. NBP przedstawił dane

Była wiceminister pracy o podniesieniu wieku emerytalnego. „Standardem 67 lat”

Auchan nie jest już najtańszym sklepem w Polsce. Jest nowy lider

Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
  • Home
  • Buy Now
© 2025 Banai. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.