Close Menu
  • Polska
  • Lokalne
  • Świat
  • Polityka
  • Ekonomia
  • Nauka
  • Sport
  • Zdrowie
  • Klimat
  • Trendy
  • Komunikat prasowy
Facebook X (Twitter) Instagram
Historie Internetowe
Facebook X (Twitter) Instagram
Banai
Subskrybuj
[gtranslate]
  • Polska
  • Lokalne
  • Świat
  • Polityka
  • Ekonomia
  • Nauka
  • Sport
  • Zdrowie
  • Klimat
  • Trendy
  • Komunikat prasowy
Ekonomia

Prezes Lidl Polska pytany o „wojnę” z Biedronką. Wspomniał o różnicach w cenie konkurenta

Przez Pokój Prasowy5 kwietnia, 20242 min odczytu

Pojawiający się od kilku lat w reklamach Lidla Karol Okrasa nie tylko gotuje na ekranie z produktów dostępnych w Lidlu, ale też prowadzi podcast „Dobry temat” na kanale sieci handlowej. Do ostatniego odcinka zaprosił Włodzimierza Wlaźlaka, prezesa Lild Polska. Rozmowa dotyczyła m.in. polityki cenowej i tak zwanej wojny z Biedronką o to, która sieć zyska laur najtańszej, co będzie mogła później eksponować w reklamach.

Prezes Lidl Polska pytany o „wojnę cenową” z Biedronką

W rozmowie z Karolem Okrasą prezes Lidl Polska zauważył, że wojna cenowa z największymi sieciami handlowymi trwa od dawna, ale w lutym weszła na nowe tory. Ma to związek z dużą akcją wysyłania przez Biedronkę smsów (Wlaźlak na początku w rozmowie unikał podawania nazwy firmy, z którą konkuruje Lidl), w których sieć przekonywała, że jest najtańsza. Takiego rzucenia rękawicy Lidl nie mógł zignorować.

– SMS-y są tak bezpośrednią formą kontaktu, że ja np. dostaję je zazwyczaj od żony, mamusi, dzieci, przyjaciół. Akcja pokazywała pewne różnice cenowe, problem polega na tym, że one nie do końca były prawdziwe i to był największy punkt zapalny, największa kontrowersja – stwierdził prezes Lidla.

Wlaźlak został też zapytany o powód, dla którego w ostatniej kampanii reklamowej tak silnie akcentował różnice w cenach miedzy poszczególnymi sklepami Biedronki przy jednoczesnym zaznaczeniu, że w Lidlu są one zawsze takie same.

– W koszyku kilkunastu artykułów ceny w konkurencyjnej sieci potrafią się różnić o 17 zł albo – jak dziennikarze stwierdzili – o 40 zł. To jest naprawdę ogromne wydarzenie i zastanawiam się, co klient może w takiej sytuacji czuć? Co może myśleć? Moim zdaniem, delikatnie mówiąc to niepewność, jeżeli nawet nie jakieś inne odczucia robiąc zakupy przy nierównych cenach, przy cenach różnych w zależności od osiedla. To jest coś, co jest dla nas nie do pomyślenia.

Czytaj Dalej

Netflix prosi o aktualizację danych. Zanim klikniesz, sprawdź nadawcę

Za mało wełny w wełnianych marynarkach i spodniach. Lord i Lavard ukarane

„Owocowe czwartki? Wolałabym podwyżkę”. Firmy jedno, pracownicy drugie

Sieci handlowe nie biorą jeńców. Po co cała ta „wojna” Lidla i Biedronki?

Umowy-zlecenie zostaną ozusowane. Będziemy mniej zarabiać na rękę

20 dol. na godzinę. Pracownicy McDonald’s mówią, że to kwestia uczciwości

Inflacja bazowa w dół. NBP przedstawił dane

Była wiceminister pracy o podniesieniu wieku emerytalnego. „Standardem 67 lat”

Auchan nie jest już najtańszym sklepem w Polsce. Jest nowy lider

Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
  • Home
  • Buy Now
© 2025 Banai. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.