Close Menu
  • Polska
  • Lokalne
  • Świat
  • Polityka
  • Ekonomia
  • Nauka
  • Sport
  • Zdrowie
  • Klimat
  • Trendy
  • Komunikat prasowy
Facebook X (Twitter) Instagram
Historie Internetowe
Facebook X (Twitter) Instagram
Banai
Subskrybuj
[gtranslate]
  • Polska
  • Lokalne
  • Świat
  • Polityka
  • Ekonomia
  • Nauka
  • Sport
  • Zdrowie
  • Klimat
  • Trendy
  • Komunikat prasowy
Ekonomia

Darmowe GTA czyni cuda. Trzykrotnie zwiększyło zainteresowanie ofertę Netfliksa

Przez Pokój Prasowy28 stycznia, 20242 min odczytu

W swoim najnowszym komunikacie Netflix podkreślił m.in. istotne znaczenie jednej ze swoich ostatnich kluczowych decyzji, jaką było wprowadzenie do oferty dostępu do gier mobilnych. Z całą pewnością najmocniejszym ruchem platformy w tym zakresie było udostępnienie swoim subskrybentom możliwości pobrania za darmo aż trzech odświeżonych wersji gier z kultowej serii Grand Theft Auto.

GTA: The Trilogy w Netfliksie

Zestaw o nazwie GTA: The Trilogy – Definitive Edition, dostępny również na konsolach i pecetach, pojawił się w aplikacji mobilnej Netfliksa 14 grudnia zeszłego roku. Bardzo szybko ruch ten okazał się prawdziwym strzałem w dziesiątkę, bowiem – jak przyznano w komunikacie skierowanym do mediów – umieszczenie tak popularnej gry w ofercie miało się przyczynić aż do trzykrotnego zwiększenia poziomu jej zainteresowania.

„Trylogia GTA jest najbardziej udaną premierą w dotychczasowej historii pod względem liczby instalacji i zaangażowania graczy. Niektórzy konsumenci najwyraźniej rejestrują się specjalnie po to, żeby zagrać w te gry” – przyznał Netflix w komunikacie.

Gry to wciąż tylko dodatek do filmów i seriali

Pomimo tak dużego zainteresowania pojawieniem się GTA: The Trilogy w ofercie Netfliksa, to jego gamingowa sekcja wciąż stanowi jedynie drobny dodatek do tego, co na platformie najważniejsze i z czego przede wszystkim ona słynie, czyli filmów i seriali. Jak wynika bowiem z danych CNBC z października, mniej niż 1 proc. wszystkich abonentów z tamtego okresu przyznało, że przynajmniej raz dziennie uruchamia na Netfliksie jakąś grę.

Nie zmienia to jednak faktu, że Netflix, mimo iż nie zamierza konkurować pod tym względem z gigantami takimi jak Steam, PlayStation czy Xbox, to jak najbardziej ma w planach kolejne inwestycje w gamingowy segment swojej oferty i jej dalszy rozwój.

Czytaj Dalej

Netflix prosi o aktualizację danych. Zanim klikniesz, sprawdź nadawcę

Za mało wełny w wełnianych marynarkach i spodniach. Lord i Lavard ukarane

„Owocowe czwartki? Wolałabym podwyżkę”. Firmy jedno, pracownicy drugie

Sieci handlowe nie biorą jeńców. Po co cała ta „wojna” Lidla i Biedronki?

Umowy-zlecenie zostaną ozusowane. Będziemy mniej zarabiać na rękę

20 dol. na godzinę. Pracownicy McDonald’s mówią, że to kwestia uczciwości

Inflacja bazowa w dół. NBP przedstawił dane

Była wiceminister pracy o podniesieniu wieku emerytalnego. „Standardem 67 lat”

Auchan nie jest już najtańszym sklepem w Polsce. Jest nowy lider

Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
  • Home
  • Buy Now
© 2025 Banai. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.